مسؤل امور اداری دانشکده:
آقای احسان داورپناه
مدرک تحصیلی:کارشناسی ارشد
 

شرح وظایف امور عمومی

1. تنظیم فهرست احتیاجات سالیانه دانشکده

2. تهیه و تنظیم بودجه دانشکده بر اساس خط مشی و دستور العملهای تعیین شده با همکاری حسابداری

3. انجام امور تدارکاتی دانشکده که طبق دستور العملهای صادره از طرف دانشگاه به دانشکده محول شده است با

رعایت آئیننامه و مقررات موضوعه

4. دریافت و نگهداری و توزیع کالاها و ملزومات خریداری شده و صدور قبض انبار

5. کنترل موجودی انبار دانشکده از طریق ثبت و نگهداری دفاتر انبار

6. ثبت و توزیع نامه های وارده و صادره و نگهداری سوابق مربوطه

7. کنترل حضور و غیاب کارکنان غیر آموزشی دانشکده و انجام گزارشات لازم به مقام ذیربط

8. صدور ابلاغ مرخصی ؛ ماموریت ، معذوریت و غیره بر اساس دستور العملهای مربوطه

9. نگهداری و ثبت و ضبط نقشه ها و صورت مشخصات و مدارک فنی دانشکده با همکاری واحد مرکزی ذیربط

10 .برقراری انتظامات در داخل ساختمانها و محوطه دانشکده و ارائه خدمات و کمکهای لازم در مواقع اضطراری

11 .حفاظت از ساختمانها و اموال ساختمان

12 .کنترل ورود و خروج افراد و وسائط نقلیه به محوطه دانشکده

13 .انجام نظافت ساختمانهای دانشکده

14 .اجرای کلیه فعالیتهای مربوط به دریافت در آمدهای دانشکده

15 .تنظیم اسناد خرید دانشکده

16 . تهیه صورت اموال و صورتحساب های آنها

17 .انجام امور مربو ط به حفظ و کنترل اموال منقول و غیر منقول دانشکده

18 .تهیه گواهی اضافه کار کارکنان

19 .تهیه اخبار و گزارش اقدامات و برنامه های دانشکده و به روز رسانی وب سایت دانشکده

20 .پیگیری نامه ها و درخواست های دانشکده

21 .انجام ارزشیابی سالانه و امور آموزش ضمن خدمت پرسنل

22 .امور رفاهی کارکنان

23 .نظارت بر امور دفتری و بایگانی امور ماشین نویسی- تکثیر

24 .انجام تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود روشها و امور جاری دانشکده

25 .نظارت و اجرای صحیح آئین نامه ها و مقررات اداری و مالی و دستور العملها و ضوابط

26 . پیگیری و انجام اموری که از طرف مقام مافوق ابلاغ گردیده است