شرح وظایف امور عمومی
1. تنظیم فهرست احتیاجات سالیانه دانشکده
2. تهیه و تنظیم بودجه دانشکده بر اساس خط مشی و دستور العملهای تعیین شده با همکاری حسابداری
3. انجام امور تدارکاتی دانشکده که طبق دستور العملهای صادره از طرف دانشگاه به دانشکده محول شده است با
رعایت آئیننامه و مقررات موضوعه
4. دریافت و نگهداری و توزیع کالاها و ملزومات خریداری شده و صدور قبض انبار
5. کنترل موجودی انبار دانشکده از طریق ثبت و نگهداری دفاتر انبار
6. ثبت و توزیع نامه های وارده و صادره و نگهداری سوابق مربوطه
7. کنترل حضور و غیاب کارکنان غیر آموزشی دانشکده و انجام گزارشات لازم به مقام ذیربط
8. صدور ابلاغ مرخصی ؛ ماموریت ، معذوریت و غیره بر اساس دستور العملهای مربوطه
9. نگهداری و ثبت و ضبط نقشه ها و صورت مشخصات و مدارک فنی دانشکده با همکاری واحد مرکزی ذیربط
10 .برقراری انتظامات در داخل ساختمانها و محوطه دانشکده و ارائه خدمات و کمکهای لازم در مواقع اضطراری
11 .حفاظت از ساختمانها و اموال ساختمان
12 .کنترل ورود و خروج افراد و وسائط نقلیه به محوطه دانشکده
13 .انجام نظافت ساختمانهای دانشکده
14 .اجرای کلیه فعالیتهای مربوط به دریافت در آمدهای دانشکده
15 .تنظیم اسناد خرید دانشکده
16 . تهیه صورت اموال و صورتحساب های آنها
17 .انجام امور مربو ط به حفظ و کنترل اموال منقول و غیر منقول دانشکده
18 .تهیه گواهی اضافه کار کارکنان
19 .تهیه اخبار و گزارش اقدامات و برنامه های دانشکده و به روز رسانی وب سایت دانشکده
20 .پیگیری نامه ها و درخواست های دانشکده
21 .انجام ارزشیابی سالانه و امور آموزش ضمن خدمت پرسنل
22 .امور رفاهی کارکنان
23 .نظارت بر امور دفتری و بایگانی امور ماشین نویسی- تکثیر
24 .انجام تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود روشها و امور جاری دانشکده
25 .نظارت و اجرای صحیح آئین نامه ها و مقررات اداری و مالی و دستور العملها و ضوابط
26 . پیگیری و انجام اموری که از طرف مقام مافوق ابلاغ گردیده است